
"Digitālā mārketinga stratēģijas izveide un integrēšana uzņēmumā"
Interreg V-A Latvijas – Lietuvas pārrobežu sadarbības programma 2014-2020 LLI-131 “Uzņēmējdarbības atbalsta sistēmas izveide un pieejamība Zemgalē, Kurzemē un Ziemeļlietuvā”/ “Business support” projekta ietvaros 1.novembrī studiju programmas "Mārketings un inovācijas" pirmā kursa studenti un lektore S.Kozlovska apmeklēja apmācības “Digitālā mārketinga stratēģijas izveide un integrēšana uzņēmumā”, lektore Evita Mežezera, ''TripThis'' un ''Urban Food Latvia'' uzņēmumu līdzdibinātāja, Digital Journey mārketinga vadītāja. Apmācības notika studiju kursa "Pārdošanas veicināšana" ietvaros. Studenti ieguva daudzveidīgu informāciju sekojošās tēmās: digitālā mārketinga kanāli - Google Analytics - Google Adwords (PPC) - SEO - Sociālo mediju mārketings (SMM), Sociālo mediju komunikācija, Sociālo mediju reklāma - Satura mārketings.
Ilze Dubova
Komentēja: Darba vidē balstītas mācības drīz sāksies!
Labdien! Darba vidē balstītas mācības tiks īstenotas no 2.kursa!
JAK
Komentēja: Darba vidē balstītas mācības drīz sāksies!
Halooo! Mani kaut kas dzird.
JAK
Komentēja: Darba vidē balstītas mācības drīz sāksies!
Jautājumus vari uzdot cik gribi, visiem vienalga. Paļdis! Paļdis!
JAK
Komentēja: Darba vidē balstītas mācības drīz sāksies!
Kuriem kursiem tas ir domāts?