07/11/2018

"Digitālā mārketinga stratēģijas izveide un integrēšana uzņēmumā"

Izveidots: 7.Novembris, 2018 Autors: Jēkabpils Agrobiznesa Koledža

Interreg V-A Latvijas – Lietuvas pārrobežu sadarbības programma 2014-2020 LLI-131 “Uzņēmējdarbības atbalsta sistēmas izveide un pieejamība Zemgalē, Kurzemē un Ziemeļlietuvā”/ “Business support” projekta ietvaros 1.novembrī studiju programmas "Mārketings un inovācijas" pirmā kursa studenti un lektore S.Kozlovska apmeklēja  apmācības  “Digitālā mārketinga stratēģijas izveide un integrēšana uzņēmumā”, lektore Evita Mežezera, ''TripThis'' un ''Urban Food Latvia'' uzņēmumu līdzdibinātāja, Digital Journey mārketinga vadītāja. Apmācības notika studiju kursa  "Pārdošanas veicināšana" ietvaros. Studenti ieguva daudzveidīgu informāciju sekojošās tēmās: digitālā mārketinga kanāli - Google Analytics - Google Adwords (PPC) - SEO - Sociālo mediju mārketings (SMM), Sociālo mediju komunikācija, Sociālo mediju reklāma - Satura mārketings.